Friday, June 27, 2014

Elu kingitused

Kõik on pidevas muutumises… nagu eelmises posituses kirjutasin. Küll see on hea! Aega oleks nagu lõputult jaanuarist möödunud…. vett nii palju vahepeal merre voolanud… :)
Imelisi sügavaid sisemisi protsesse olen läbinud. Olen võrratult tänulik selle eest, mida ma kogenud olen ja kus praegu hetkel olen! Kõik need kogemused ei ole olnud lihtsad. Elu testib meid ja meie avardumise võimet kogu aeg :) Sageli alles olukordadest läbi tulles saad aru, mida kõike need endas kätkes. Olen nii tänulik teadlikkuse eest. Avardumiste ja ühendumiste eest.
Elu on tõeline kingitus.
Ehk võtan ja hakkan selliseid kogemusi ka siin rohkem jagama. Praegu ei ole veel söandanud :)

Juuni alguses tähistasin oma sündimise päeva. Minu elus täitus 40.aastakäik. Sain aru, et väljakutsuvad ajad = protsessid, mida iseendas viimase kolmveerand aasta jooksul olin kogenud, olid kui sünniprotsessiks mu uuele sisemele tasemele jõudmisel. Ega ei ole veel isegi täpselt lahti pakkinud, millisele tasemele :). Olen kogenud, et see kätkeb endas uut teadlikkust ja uusi kogemusi seoses emotsionaalsusega, vaimsuse ja spirituaalsusega, tunnetustasandi ja energiamaailmaga.

Üks ootamatumaid kingitusi, ja millel on kindlasti mu elule oluline mõju, on see, et ma sain kingituseks uue nime.  See lihtsalt tuli, ülevalt alla. Ja ma sain kohe aru, et nii ongi. Olen väga tänulik, et sain enda jaoks õnnistuse sellele nii oma emalt kui oma õpetajalt. Minu nimeks on nüüd Ingelise.

2 comments:

  1. No ei...See kisub juba ulmeks a'la Lion Dali...

    ReplyDelete
  2. Hihh, seda blogi võib ju alati kui ulmekirjandust võtta ;)

    ReplyDelete