Monday, June 4, 2012

Oma EluTee loomine–müüt või tegelikkus?

Ma olen juuni teisel ja kolmandal nädalal  tegemas Tallinnas  Oma EluTee Loomise töötuba. :) Töötuba on mõeldud inimestele, kes soovivad leida selgust iseendas ja oma tee kujundamisel. 
See sobib hästi ka neile, kes pole selliste teemadega varem eriti kokku puutunud. Kes on, neile mõistagi ka. :) 

Jagan Sinuga seda infot, ehk Sa tunned iseendas kutset või tead kedagi oma tutvusringkonnast, kellele võiks see kasuks tulla.

***
Oma EluTee Loomise Töötuba
13.06, 14.06 ja 20.06.2012 kell 18-21

TolleMillal Sa viimati mõtlesid sellele, kes Sa oled ja kuhu oma Eluteel liigud?

Kas tunned rõõmu ja rahulolu või koged hoopis sisemist rahulolematust, kui mõtled oma elule? On Su elu igav ja tahaks tuure üles võtta? Või igatsed hoopis kiirteelt maha astuda ja mööda rahulikku metsarada sammuda?


_DSC6175Mina elan täna sellist elu, mis täidab iga mu päeva rõõmu ja tänulikkusega. Mul on töö, mille ma olen endale ise loonud ja valinud, head suhted pereliikmetega ning ennekõike head suhted iseendaga. Ma tunnen, et ma sammun just seda kõige õigemat ja paremat rada, mille ma olen ise endale meelepäraseks loonud.

Kui Sa tahad kuulda, mida selleks teha - kuidas Sa saad endale luua elu, millist Sina tegelikult elada tahad - tule juunikuus kolmel õhtul Oma EluTee Loomise Töötuppa.

Ma jagan teiega lähenemisi ja tööriistu, mis mind on kõige enam minu teel toetanud ja inspireerinud. Mõistagi mitte üksnes läbi loengu, vaid läbi erinevate praktiliste harjutuste, kus Sa tegeled sügavuti just Sulle oluliste teemadega.

Me töötame nii teadliku kui alateadliku meele tasandiga. Kasutame lähenemisi holistika, NLP, coachingu, LifePlanningu varasalvest. Õpime Külgetõmbeseadust tõeliselt enda kasuks tööle panema. Kasutame meditatsioone, visualiseerimisharjutusi, refleksiooni, kirjalikku mõtisklemist, arutlelusid jmt.

Töötuba loob Sinus selguse sellest, kes Sa oled ja milline saab olema Sinu Oma Tee. Eesmärgiks on luua ühendus väe ja tarkusega Sinu enda sees. Tegeleme nägemuse kujundamisega sellest, milline on elu, mis Sind tõeliselt rõõmustab ja õpime, kuidas seda luua.

Sageli hakkavad asjad peale selguse loomist justkui iseenesest juhtuma :)

Tule võta aega iseenda jaoks!

Aeg (3 õhtut): 13.06 (K), 14.06 (N) ja 20.06.2012 (K) kell 18-21
Koht: Pärnu mnt. 139C, 3. korrus, Holistilise Teraapia Instituut
Osalustasu (3x3h): 60 EUR (koha kindlustab ettemaks 30 EUR)
Registreerimine: signe.israel@gmail.com või tel.5102474

***

Kui mina  kunagi kümmekond aastat tagasi, 2003 aasta suvel,  oma esimesele sarnasele koolitusele jõudsin, siis minu elu muutis see 180 kraadi – ja tegi mind oluliselt teadlikumaks ja lõppkokkuvõttes õnnelikumaks :) 
Just suuresti tänu tollasele koolitusele olen täna oma elus jõudnud siia, kus ma olen – sisemise rahuni enda sees.
Muide, mäletan, et enne kui koolituse info tookord minuni jõudis, käis see meilitsi läbi kümmekonna inimese. Ma loodan, et ka selle töötoa info jõuab nendeni, kellel seda vaja on!

Ma väga soovin, et see info jõuaks nende inimesteni, kellel oleks vaja võtta aega iseenda jaoks, vaadata enda sisse ja oma elule. Saada selgust, kuidas edasi minna. Leida, mille üle tänases elukorralduses rõõmustada.

Sarnastes töötubades on käinud mu juures erinevates vanustes inimesi, s.h. nii ülikoolitudengeid kui lapsed ammu kodust iseseisvale teele saatnud 50-60 aastaseid mehi-naisi. Kõik on saanud enda jaoks mõtteid, kuidas oma elu edasi kujundada, aga ka enesekindlust ja eneseusku. Nii et vanuselist piirangut pole :)

Olen väga rõõmus ja tänulik, kui Sa - teades enda ümber inimesi kes seda vajaksid (või tunned, et vajad ise) - jagad seda infot või võtad minuga ühendust. :)

1 comment:

  1. Sain endale kinnitust, kui väga on selliseid töötube vaja.
    Kus saaks võtta aega iseenda sisse vaatamiseks, iseenda kuulamiseks, saada teiste peegeldust, kuulata erinevate inimeste kogemusi, õppida mõistma Elu seaduste toimimispõhimõtteid ja saada tööriistu nende kasutamiseks.
    Võtta aega kujundamaks oma nägemust, loomaks oma elu selliseks, millisena teda elada tahaks :)

    Osalejaid oli maksimumarv - 20, tulla soovijaid oli veel 15... Augustis teen ilmselt uuesti :)

    ReplyDelete