Monday, February 11, 2013

Lendan Indiasse. Te olete Indias käinud…?

Trotsides seda, et igasuguseid ressursse – aega, raha ja võimalusi, kelle hoolde lapsed jätta – on pidevalt vajaka – otsustasin vaadata, kuidas see Paulo Coelho ütlus: “kui midagi väga tahad, aitab sind salamisi kogu maailm” selles kohas toimib. 
Tom, kes on mulle sõbraks ja suureks õpetajaks olnud, lubas oma raamatus “Kuidas rännata ilma hirmuta” , et reisimisega toimivad samad põhimõtted nagu igal pool mujal. No seda ma küll ei suutnud uskuda. Mul nagu küll ei ole toiminud…. niisiis otsustasin ma otsustada, et ma lähen! Ja ennäe, võimalused tulid tõesti kiiremini, kui ma arvatagi oskasin :)

Nii et just seetõttu, et mul on nagu kogu aeg vähe aega ja palju tegemist…, et ma olen üleliia palju õpetanud ja saanud vähe mahti  ise õppida…, et ma kogu aeg vastutan, vean ja hoolitsen… lähen ma mõneks ajaks õpilasena õppima, lihtsalt OLEMA ja Elul end kanda laskma.

flying bird (1) Lendan esmaspäeval Indiasse.
Olemas on lennupiletid ja kõik ülejäänu on juba Elu müsteerium. Kavatsen lihtsalt vastu võtta ja Elulvoolul end kanda lasta.

Kel huvi, siis täpsemalt kajastan reisiga seonduvat lehel: http://teel2india.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment