Wednesday, April 6, 2011

Mure ja mõnus sibula-juustupirukas

Jagan teiega ühe head just avastatud retsepti. Väga mõnusa põhjaga soolane pirukas. Piruka katteid saab ju varieerida, põhi oli küll tore avastus!sibula-juustupirukas.Jaan Heinmaa

Koostis (8-le):
PÕHI:
2 dl nisujahu (mina kasutasin mitmevilja jahusegu)
1 dl täistera nisujahu
1 dl seesamiseemneid
125 gr võid
Näpuotsaga soola
mina panin ka ca 1 spl vett (kuna ei kasutanud puhast nisujahu)

TÄIDIS:
1 porru
2 sibulat, 2 šalottsibulat (minu panin 2 suurt tavalist sibulat)
3 küüslauguküünt (mina lisasin ka värsket ingverit ja minu meelest oli see väga hea!)
2 sl võid
1 tl soola
0,5 tl musta pipart
1 sl värsket hakitud tüümiani
2 dl riivjuustu
2 muna
2 dl vahukoort

Valmistamine:
  Näpi jahud seesamiseemnete, või ja soolaga ühtlaseks tainaks. Vajadusel lisa spl-jagu vett. Suru võiga määritud vormi (24 cm läbimõõduga) ja äärtele. Pane 30 minutiks külma.
Lõika sibulad õhukesteks ribadeks, tükelda porru, küüslauk ja ingver. Prae tükeldatud sibulad ja laugud tüki võiga madala kuumusega pannil, kuni nad muutuvad klaasjaks, aga ei pruunistu. Maitsesta soola, suhkru, pipra ja tüümianiga.

Eelküpseta pirukapõhja ahjus  200 kraadi juures 10 minutit. Sega sibulatäidise hulka riivitud just ja laota eelküpsetatud põhjale. Mina lisasin mõned tükid sinihallitusjuustu ka, andis väga mõnusa maitse:)
Klopi munad koorega lahti ja vala pirukale.
Küpseta ahjus veel 20-25 minutit või kuni pirukas on kaunilt kuldkollane.
Me sõime täiesti jahtunult, küll maitses hää! :)

Allikas: Selveri retseptileht

2 comments:

  1. Ma pole kunagi näinud ega kuulnud sellistest inimestest nagu dr Idialu. Dr Idialu on inimkujul jumal, inimesed nimetavad teda maapealseks jumalaks. Mu abikaasa petab mind alati ja iga kord, kui ma ütlen talle, et lõpeta petmine, ärritub ta ja ähvardab majast lahkuda, jätkab ta mitu kuud petmist, sest toob teise naise koju, kui mind seal pole. Armastasin teda nii väga ega tahtnud teda kaotada, kuid oma suureks üllatuseks tulin ühel päeval tema töölt tagasi ja avastasin, et ta võttis oma asjad ja läks teise naise juurde elama. Ma nutsin ja jäin pikka aega üksi, kuni mu sõber kontoris rääkis mulle, kuidas dr Idialu aitas tal pärast 6-aastast lahutust oma abikaasa tagasi tuua, nii et võtsin WhatsAppi kaudu kohe ühendust doktor Idialuga ja rääkisin talle oma olukorrast ning ta ütles mulle : ta aitab mind ja mu abikaasa tuleb tagasi ja palub mind põlvili 12-16 tunni jooksul. Tegin kõik, mida doktor Idialu mulle ütles, ja minu suureks rõõmuks juhtus kõik 13 tunni jooksul täpselt nii, nagu doktor Idialu enne ütles. Mu abikaasa tuli minu juurde tagasi ja kukkus põlvili, nuttes ja andestades talle andeks. Kas vajad abi? Võtke arsti Idialuga kohe ühendust e-posti teel: doctoridialuspellcaster@gmail.com või WhatsApp: 2348118448718

    ReplyDelete
  2. Moj mož je varal z mojo prijateljico, preselil se je k drugi ženski. Moj mož, ki ne bi mogel brez mene zdaj ne želi videti mene. Tako sem vesel, da sem dobil moj ljubek mož nazaj, ko sem bil scammed dvakrat ponaredek urok caster, ampak se zahvaljujem Bogu, da dr Lomi pomagal pripeljati nazaj moj mož brez odlašanja brez kakršne koli oblike prevara dejavnosti. Obrnite se na tega Boga poslal urok caster na njegovo WhatsApp številko;+2349034287285 Ali Email; LOMIULTIMATETEMPLE@GMAIL.COM obljubim, da vam bo pomagal rešiti vaš odnos problem, njegove besede so prepričani!

    ReplyDelete