Friday, April 22, 2011

Protsessitöö :)

Mu elus toimus varakevadel üks huvitav protsess. Ma ei hakka seda lähemalt lahkama, aga algas asi sellest, et ma sain ühe imelise kogemuse osaliseks. Kuna oli aga keegi teine, kes tundis end minu kogemuse tõttu ilmajäänuna, algas kummaline süüdistamise ja laimamise saaga.

catherineearle.com Kokkuvõtteks on mul hea meel öelda, et ma jäin kogu selles protsessis ma täiesti kohale. Kuulasin oma südame häält. Väljendasin ennast läbi oma südame. Mul on hea meel, et minus ei tekkinud kordagi süüdistamist. Mul on hea meel, et ma jäin teise osapoole suhtes armastuse, mõistmise ja kaastunde juurde. Ma tundsin palju kurbust, mõistmatust, aga ka mõistmist, kaastunnet ja armastust.

Õppisin selles olukorras selgelt nägema projektsiooniseadust. Ja seda, kuidas kõik see, mis on sees, on ka väljas. Ja vastupidi. “Kõik mis me ütleme teiste kohta, ütleb enam veel meie endi kohta…” nagu armastab öelda Mare Pork.

Õppisin usaldust. Usaldust, et inimesed kuulevad oma südamega selgemalt kui oma kõrvadega.
Usaldust, et vaid võttes täieliku vastutuse oma elus toimuva eest – uskudes, et kõik mis leiab aset minu elus, on mingil moel minu enda poolt minu ellu kutsutud. Paludes ja andes andeks, ennast armastades ja iga hetke eest tänulik olles saan ma tervendada selle oma elust, nagu õpetab Dr. Len läbi ho´oponopono.

Samamoodi kajasid mus vastu Sölve sõnad: “Kõik, mida näeme endast välja vaadates, oled juba näinud enda sisse vaadates.”

Valin usaldada, et kõik otsused loovad teadvuse taseme kasvu ning tervenemist kõikidel tasanditel.
Ning jätkan enda usaldamist, kui kõik, mis pole armastuse sarnane ning tervenemist tahab saada, endast ebamugavalt märku andes protsessi käigus nähtavale tuleb.
Valin igal hetkel end uuesti usaldada ning kuulata. Oma sisetundele järgneda, vabaks andes kõik hinnangud ja ootused, lubades endal praegust hetke märgata, lubades endal märgata ennast praeguses hetkes õrnuse ja hoolivusega.
Selles kohas tead sa täpselt, kellega lõunale minna, äri teha, koos elada, töötada ja luua.

Minu meelest on oluline osata kõik õppetunnid ja kogemused integreerida oma igapäevaellu.  Võtta kaasa nii selle, mis rõõmu teeb, kui lahti koorida see, mis mitte - sellest teadlikuks saada. Siis me näeme iseenda vägevust ja väärtuslikkust! Nii me oleme tugevad, lahked, hoolitsevad ning teiste inimeste teenimisesoovi ja tingimusteta armastusega täidetud.

Nagu ütles Peaceful Warrior samanimelises filmis: “Teadmine pole sama, mis tarkus. Tarkus on tegemine. Wisdom is doing”.

1 comment:

  1. just ükspäev mõtlesin, et Sinust pole ammu midagi kuulda - küllap Su elus miskit toimub :) Ole siis tubli ja lehvitame kui näeme ;)

    ReplyDelete