Sunday, March 31, 2013

Kas Sina teenid piisavalt?

Mõtisklesin siin ükspäev ja tegin plaane uueks aastaks (minu (tegevus)aasta algab valdkonnast tulnevalt teadagi sügisel :) ). Mõtlesin, et mida tahaks teha…? Milline võiks olla minu väljund uuel tegutsemisaastal?

Koolitusi on juba kalendris päris mitu, tahaksin teha ka mõned töötoad, teemadel mida ma näen, et inimesi puudutavad ja mis mind ennast ka kõnetavad.
Sügisel ja ehk ka juba suvel - tahaksin teha rohkem teraapiaid - (regressiooni)rännakuid. Inimesed ikka küsivad aegajalt, aga praegu on ajagraafik selleks liiga tihe olnud… ja palju olen ju mööda Eestit ringi sõitnud. Ehk juba mais saab selleks aega võtta :)

Vaatasin oma plaane ja küsisin endalt, et “kas ma teenin sellega piisavalt?”
“Jah, ma arvan küll…” leidsin kukalt kratsides ja suures plaanis arvutades.
“Ja kui ma küsin nüüd uuesti, kas ma TEENIN sellega piisavalt?”
, kordus küsimus minu sees, omamoodi tungivalt. Oii… alles nüüd ma saan aru, mida ma endalt küsimas olen...!

Ma ei taha ju TEENIDA raha (s.t. teenida – to serve, töötada tema heaks). 
Ma tahan TEENIDA inimesi. Töötada inimeste heaks.
Selle tegevusega KAASNEB raha, sest see on ilmselge energiavahetus.

teenime üksteistJa ma sain aru, et “Ei, ma ei teeni selle tegevusega piisavalt…”.
“Mida mul oleks siis vaja veel teha, et teenida (inimesi) piisavalt?” kõlas uus küsimus.

Kuulatasin ja sain aru, et minu roll on ka kirjutada.
See kutsub mind viimasel ajal nii tugevalt…, nagu siin ka ükspäev kribasin… eks mul on sellega seoses mingi oma teema… omad hirmud ja kahtlused vaja lahti lasta… A la, et kõik kirjutavad juba igal pool, kas minu poolt loodu ikka kas eristub ja annab olulist lisaväärtust… ja bla-bla-blaa….  aga miski sisemine (kirjutamise)sund on praegu eriti üleval…
Eks näis milline see saab olema, aga ju ma võtan selle ette. :P Kas siinsamas blogis või mingis muus vormis.

Ja ilmselt ootab ees ka mõni päris uus väljund läbi kehatöö ja hingamistöö… Näen koolitustel sageli, kuidas inimesed saavad oma sisemiste probleemide ja ka ressurssidega kõige paremini ühendust just läbi keha. Kehasse on see ju kõik talletunud.

Tahan edaspidi hoida rohkem fookust sellel, kas teenin inimesi, inimkonda piisavalt.  Või - kuidas ma saaksin rohkem teenida? Ja kui ma teenin, siis polegi ju võimalik, et jään rahaliselt hätta – universumis on kõik tasakaalus. Usun, et kui ühelt poolt liigub minu energia, teiselt poolt tuleb vastu külluse- ja rahaenergia. :)

1 comment:

  1. Tulid meelde ühed teemaga seotud Kahlil Gibrani read:

    "Ma magasin ...ja nägin unes, et elu on rõõm.
    Ma ärkasin....ja nägin, et elu on teenimine.
    Ma teenisin....ja ma nägin, et teenimine on rõõm."

    ReplyDelete