Wednesday, September 29, 2010

Muusika.. Minus ja minu ümber

Meil oli täna Sylviaga neljas kitarritund. Minu unistuste nimekirjas on juba mitu aastat soov osata kitarri mängida. Aga ettevõtlikkust pole piisavalt olnud… Kõigepealt insipireeris mind Meli juures olles Maris, kes ütles, et tema sai meie LifePlanning koolitusest nii palju inspiratsiooni, et hakkas otsast oma unistusi täitma. Ja õppis kitarri mängima.

music Mul ei ole varem muusikaga üldse mingit kogemust olnud... olin end kammitsenud lapsepõlvest pärit uskumusega, et mina ja muusika.. ei lähe kuidagi kokku.. Elevant kõrva peale astunud ja mis-kõik-veel...
Aga muusika on mind viimasel ajal väga valjusti kutsuma hakanud. :)
Olen juba kogenud, et mu hääl on võimeline "häält tegema" :) Läbi mantrate laulmise, Euphorias bhajanitel ühislaulmise ja Kristiga häälimise. Ja trumm kutsub väga ka. Õigemini kutsub mind rütm. :) Dzembe.. või ka shamaanitrumm. :)

Ja nüüd me siis käime Sylviaga Nõmme Noortemajas kitarritunnis. IMG_8245IMG_8246  Õigemini tema käib ja mina jõlgun kaasas :)) Tahtsime minna tundi, kus me saame mõlemad õppida... Aga võimalikud variandid olid kas alates 16 a. Või kuni 19 a. :))
Niisiis mina endale õpetajat ei saanud. Aga ma vaatan, mida Sylvia õpib ja teen õhtul kodus järgi. Eile mängisime noodilehtedelt juba oma esimesi lugusid – Rongisõit ja Vares Vaga linnukene :)) Väga abiks on ka olnud Kristo Käo magistritöö tulemusel loodud eestikeelne ja õpetaja tagasisidega e-õpe aadressil www.kitarrikool.ee.
Eks näis kuidas läheb:)

No comments:

Post a Comment