Thursday, September 2, 2010

Areng. Kirg. Vabadus.

Öeldakse: “Be careful what U wish for.. It might come true ;)”

Teeme kooli raames coachingu treeninguid. Ma olen coachingust vist siin põgusalt kirjutanud… Et kui teraapia on hingehaavade parandamine,  kus minnakse tagasi ning otsitakse üles probleemsed kohad ning tervendatakse neid, siis coachingus aga lähtutakse seisukohast, et inimesega on kõik hästi ja tema sees on olemas kõik vastused.

Coaching on minu meelest üks suur peegeldamine ja trepiehitamine.
Mis on eesmärk? Miks sa seda üldse tahad? Mida peaks ette võtma? Jne-jne. Põnev protsess mõlemale poolele. Kui palju on tegelikult meil teemasid, mis vajaks pooleks tunniks–tunniks coachimist ja saaks endale selguse majja!

broken-mirror-1a  frank-tozier-currituck-light-stairs-1  
Seekord coachiti mind... Väga huvitav.. ma ei oleks osanud arvatagi, et see saab niimoodi mõjutama minu elu... :) Täpsemalt kunagi edaspidi. Nüüd tuleb vaikselt härjal sarvist haarata:)

No comments:

Post a Comment