Sunday, March 6, 2011

HTI IX moodul

Seljataha sai just eelviimane nelja-päevane moodul selles kooliaastas.  Teemaks oli seekord kolmanda silma, laubal asuva energiakeskusega soetud teemad – mõistuse vägi.

Rääkisime valgusest ja pimedusest, unedest ja unenägudest, sümbolitest ja arhetüüpidest… Väga-väga huvitav oli!

Minu unenägudemaailm on väga kirju ja kirev. sümbolidKui ma peaksin igal hommikul hakkama oma unenägusid üles kirjutama, siis ma veedaksin selleks vähemalt tunnikese :) Samas on selge see, et unenäod kannavad sõnumeid meie alateadvusest ja nende lugemine on üks ütlemata kasulik oskus.

Katariina juhendas meid unenägusid lugema nii, et eristades ära 1) unenäos olnud tegelased (lihtsalt endale loetleda), 2) tegevuspaigad, 3) tunded, mis olukordadega seotud.
Teinekord tekib juba siit paralleel eluga. Kuidas seda unes lahendasid? Kuidas võiks/võinuks lahendada? Kas see annab juhatust ka päris ellu?


Rääkisime unenägude vaatamisele sarnasest  erapooletust pilgust ka muudes aspektides. Kui oma elu justkui kõrvalseisja pilguga vaadata, võid näha suurt plaani ja lahendusi asjadele, mida muidu ei märka. Nii saab ka intuitsioon paremini töötada. Osata näha oma elu kui lugu - ja ennast ühelt poolt kui loo autorit ning teiselt poolt kui osalejat. 
Inimeste puhul, kelle tekivad kitsaskohad, on siis lihtne mõelda: ”Kuidas ma olen ta oma ellu kutsunud? Mida see inimene tuli mulle õpetama?” 

Väga huvitav oli mõtisklemine sümbolite, arhetüüpide ja müütide teemal.  Sümbolid ja arhetüübid jõuavad läbi elu meie unenägudesse (ja ka müütidesse) ja neid võib nimetada elu tõlgendamise ja mõtestamise keelteks.

Kirjutasime igaüks müüdi omaenda elust. Ja leidsime oma elu eesmärgi.  Mõlemad olid väga huvitavad protsessid.sunhello

Mina leidsin, et sümboolselt on minu elu eesmärk olla kui Päike.

Nautida vabadust olla selline nagu ma olen. Puudutada inimesi oma soojuse, valguse ja armastusega. Toetada nende kasvamist, arengut ja õitsemist. Näidata teed. Koju. Iseendani. :)

2 comments:

  1. kus see Päike nii väga vabadust naudib, iga õhtu peab öö ees taanduma:)

    ReplyDelete
  2. Oleneb vaatenurgast.. Teisel pool maakera ju tõuseb just;)

    Mina näen siinkohal pigem Päikese elurütmi, tema eluülesannet, mitte taandumist öö ees.
    Samas ma leian, et ka oskus taanduda on elus oluline:)

    ReplyDelete