Wednesday, March 2, 2011

Massaaziõhtu Railiga 3: Jalatald

Kas Sa tead, millest räägivad Sinu varbad? Või muhud talla all? Tänasel massaazikoolitusel sirutasime oma varbad refleksoloog Marju Jalaka käte vahele ja olime kui avatud raamatud.

Raili oli meile täna võtnud kaasa jalatallaeksperdi, refleksoloog Marju Tammiku. Marju on jumaliku andega hämmastav naine, kes mind täiesti võlus ja lummas. 

Ta rääkis ainult meie varbaid vaadates ära meie põhi iseloomujooned, suhted ema ja isaga, lastega (või õdede-vendadega), jpm. Ja õpetas meid ka lugema. Väga-väga huvitav. Ma panin end kohe tema juurde seansile kirja :)

IMG_1018 IMG_1023

IMG_1029 IMG_1030

Õppisime jalataldadel asuvaid erinevate kehapiirkondade punkte. Masseerisime varbaid katsudes kukalt, turja, lülisammast :)

Muide, suure varba peal on üks huvitav punkt, käbinäärme punkt, kuhu vajutades ja seda mõnda aega stimuleerides muutub käbinääre aktiivseks (ei tea, kas hakkab kehasse serotoniini  - nn.õnnehormooni eritama ?) ja kehas tekivad väga meeldivad aistingud. Nii et piisab, kui varvast õigest kohast puudutada,kui tekib kohe tahtmine kilgata : “Palun, tee veel” :))

Järgmisel korral teeme massaazi laavakividega ja see saab siis olema juba viimane massaazikoolituse õhtu.

4 comments:

  1. Olen sinuga nõus, refleksoloogia on imeline teadus...kahjuks või õnneks kulub selle salakeele, mis keha meile jutustab, mõistatamiseks ja õppimiseks väga palju aega.

    ReplyDelete
  2. Ma usun... Kaua Sina seda õpinud oled?

    ReplyDelete
  3. Mina õppisin 2 aastat aktiivselt, siis sain diplomi kätte ja asi jäi soiku. Nüüd, pea 5a hiljem olen jälle lainel (kusjuures ma kogu selle vahepealse aja teadsin, et see teema tuleb minu juurde tagasi, kui ma selleks päriselt valmis olen). Nüüd käin uuesti kursuseid kuulamas ja loen erialast kirjandust ja töötan inimestega. Väga väga huvitav!

    ReplyDelete