Thursday, March 17, 2011

Laste tegemised

Sylvia
Mõned nädalad tagasi lehvitas Sylvia ühe moejoonisega ja teatas, et nemad hakkavad koolis kleite õmblema ja et tema kleit tuleb selline! “Oi kui ilus! Aga kuidas te oskate neid ise teha? Kust te riided saate?” imestasin, sest tema loodud moejoonis, mis oli tõesti väga ilus, oli nii konstruktsiooniliselt kui tehnoloogiliselt päris keeruline. “Õpetaja aitab! Koos ostame!” teatas tüdruk rõõmsalt.  “Kuidas ta oskab ja suudab teid sellisel tasemel aidata…?” mõtlesin ma endamisi, aga ei tahtnud tema rõõmu rikkuda ja seepärast olin parem vait. Aga nuuh.. minagi ei oskaks sellist kleiti õmmelda, tahaks enne kõvasti nuputamist… Elame-näeme, mõtlesin..

Ja nii oligi:)) Ühel päeval teatas Sylvia, et “homseks peavad kangad valmis olema, palun lähme ostma”. Temale ja ta sõbrannale. (?!?)
Ehh.. ma ei tea, kas see on professionaalne kretinism, aga enne kanga ostmist tuleks ju konstruktsioon ja tehnoloogia läbi mõelda?? Ja kuidas ma saan niimoodi sõbrannale riiet osta?! See kõik seadis mind suurde kimbatusse. Läksime… ja tõesti õnnestuski. Saime mõlemale Abakhanist päris head kangad. Tõsi, Sylvia pidi siinkohal juba natuke mööndusi tegema, sest nii suures ulatuses ja diagonaalis lahtist selga ma ei oleks osanud küll teha… kui just oleks avatud selja asemel läbipaistev kehavärvi riie olnud…

Tagantjärgi tuli välja, et need kliendid olid mõeldud moedemonstratsiooni jaoks. Ja siis ma mõtlesin, et ma vist mõjutasin liiga palju kogu protsessi, sest me valisime riided ja püüdsime kohandada tegumoodi nii, et see poleks ühekordne “mul-sai-valmis” kleit, vaid et sellega oleks pärast võimalik ka käia. Ja lõppkokkuvõttes pidin mina ka õmblema…

Tüdrukut vaadates jäi mul üle vaid imetledes õhata… kui kaunis ta veel täiskasvanuna on, kui 10-aastaselt selline kaunitar :) Kõrval sõbranna pilt ka. Tema ema andis talle vabamad käed ja nii on tema riided ikka tema õmmeldud :))

Sylvia kodusIMG_0899aIMG_0936
IMG_0941        IMG_0952   IMG_0951

Raymond
”Mina viin selle teleka siit suurest toast ära!” teatas poiss ükspäev. “Sa nagunii telekat ei vaata ja siis saame meie rahus multikaid vaadata, ei sega meie sind ega sina meid:)).”
Mõeldud – tehtud! :)
IMG_0954IMG_0956 IMG_0959 IMG_0960

Nüüd on meil telekavaatamiseks kogunemine Raymondi toas :))

2 comments: