Wednesday, May 12, 2010

Kojakoosolek Nukumuuseumis 12.05.2010

Ehh... käies tööl ja toimetades kodus, tehes kogu aeg samasuguseid asju, tekib asjades teatud vilumus. Pannes end aga erinevatesse olukordadesse, tõden ikka ja jälle, kui palju on õppida :)

Nagu täna kojakoosolekul. Oli kenasti kokku lepitud, et Minni juhib koosolekut. Aga kes kogu aeg sõna võttis?! Ikka mina... Mul on aeg õppida olema kohal, toetama, pilguga, sõnatult. Ehh. Ja see vaidlus mis seal tekkis… Mul on aeg õppida olema vaatleja, mõistes et igaüks saab ainult ise uute tõdedeni jõuda. Neid ei saa kellelegi „selgeks teha“.

IMG_7374 IMG_7369

Jah, on mida õppida. Jüri oma vaikse olekuga oli märksa enam... kohal.
“Kas minus on tunne, et peaksin presidendina kogu aeg toimetama ja tegutsema? Jah, ma olen igas asjas see, aga ma ju ei TEE otseselt midagi… " mõtlesin.  Kas seetõttu oli kohati rabe ja ebamugav tunne? Ma väga loodan, et ma õpin selle ikka jooksval aastal ära :))

Issake, kas ma oskan ka üldse nii toimetada, et ei tunne vajadust midagi pärast tagantjärgi siluda?!
Edaspidi - hingan sisse, lõdvestun, ütle „jahh!“ ja vaatan, kuidas asjad ise sujuvad...

Aga Nukuteatri Nukumuuseum oli väga-väga lahe :)

Meid võeti väga uhkelt ja lahkelt vastu! :)

IMG_7269

Meie giid oli Tiina Tõnis, keda mina mäletan etendusest “Rohelise Päikese Maa ja kes ise on nukuteatris juba mitukümmend aastat töötanud. Ta rääkis meile erinevatest nukkudest, näitlejatest ja neist vahvatest lastele põnevat avastamist pakkuvatest tehnikavidinatest :)

 

 

 

 

IMG_7280IMG_7293 

Mis avab kõikide unistuste uksed? :) Kuldvõtmeke muidugi!
Avastamisrõõmu kui palju! Tõsi, neid vastuseid teadsid rohkem tolle põlvkonna lapsed, kui praegused… :))

IMG_7282 IMG_7283

Uudistasime erinevaid nukkusid, nende sünni- ja elulugusid…

IMG_7284  IMG_7288

All vasakul pildil on näha terve tuba, mis tehtud Ferdinand Veike – Buratino looja auks.

IMG_7276IMG_7287

Igasugust põnevat vaatamist-uudistamist oli!
Vermisime nukuteatri münte… kohe kahju oli, et minu lapsed kaasa ei viitsinud tulla!

IMG_7301 IMG_7302

Käisime klaassillal, mille kohal rippusid ämblikud ja lendasid draakonid :)

IMG_7312IMG_7313
IMG_7315 IMG_7316

Kolistasime ringi liikuvate nukkude seltsis…

IMG_7324IMG_7335

Uudistasime õuduste tuba…

IMG_7339IMG_7340

Ja kergendasime keha kõige omapärasemas tualettruumis, mida ma näinud olen :))

IMG_7354IMG_7355 IMG_7357IMG_7359

Lõpetuseks ka üks ühine pilt Naksitrallide etendusest pärit linnarahvaga:))

IMG_7351 IMG_7353

Väga-väga vahva ekskursioon oli! :) Tõesti kahju, et mu lapsed sellest ilma jäid. Nu tuleb siis millalgi veelkord ette võtta :)
Kogu pildivalik on üleval Flickris.

No comments:

Post a Comment