Friday, October 22, 2010

Sattusin telepurki

Hämmastav, kui olulist rolli ikka JCI mu elus mängib.

Ühel heal päeval helistas mulle kunagine JCI-kas, hea tuttav Lauri ja küsis, et kas ma tean kedagi, kes võiks rääkida kuidas masu on mõjutanud müügiinimesi, suhtumist klienti ja müüki - ehk siis ettevõtete müügstrateegiaid.  Mulle nii hingelähedane teema! :)
Jagasin siis kohe tuliselt oma arvamust – ja eelkõige rõõmu, et paljud ettevõtjad on jõudmas selleni, et varasemalt populaarne agressiivne pealekäimine ja soov müük lihtsalt ära vormistada ei tööta enam, tarbija valib  enam ning võidukad on need ettevõtted, kus võetakse fookusesse klient ja tema vajadused. Küll aga puudub paljudes ettevõtetes ikka veel vajalik väljaõpe.
Nii stressavad müügiinimesed-teenindajad kui kliendid.

salesman pushing_sales_in_difficult_times

Kui olime kümmekond minutit sel teemal kirglikult rääkinud, kutsus ta mu neil samadel teemadel rääkima majandussaatesse Kapital

Mul kaamerahirmu pole otseselt kunagi olnud. Aga nüüd kui lindistamisele läksin, siis kui enne tundus, et mul on selle koha pealt nii mõndagi öelda, aga niipea kui lindistama hakati, siis tundus, et mul pole midagi asist öelda :))
Õnneks lõikusid nad just asised asjad saatesse sisse :)) Saadet näeb tagantjärgi siit: http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=111033

Nii vahva, kuidas vajalikud/sobilikud olukorrad ise meie ellu tulevad. :)
Ole vaid valmis vastu võtma (=oma hirmudest üle saama;) )

No comments:

Post a Comment