Monday, January 3, 2011

Esimene argipäev ettevõtjana

…möödus sisemise võitlusena haige olemise, tööd teha tahtmise ning laste sädistamise  ja nende telekavaatamise vaigistamise tähe all, oeh :P

Eneseusaldus sai esimese hooga suure hoobi. Mõtlesin, et mida mu keha tahab mulle selle haigeksjäämisega ometi öelda?! Olen nii väga oodanud, et saaks ometi tegema hakata kõiki neid OMA asju, mis juba ammu muude tegemiste taga tegemist ootavad! Minus valitses segadus ja pahameel… 
Ja siis kerkisid mu silme ette ühe hea inimese sõnad: “Olen justkui tundnud sind kaua- kaua, näinud lahkumisi ja kokkusaamisi, õnne ja selle hääbumist. Kuid eelkõige olen näinud hakkamasaamist.”  Ja siis mõistsin. Ei ole vaja hüpata ühest oravarattast teise. Aeg on võtta rahulikult.

orav rattasEelkõige olen näinud hakkama-saamist” ütlesin ma endale ja see mõte aitas mul lõdvestuda. Jah, nii see ju on :). Aitäh Sulle.

Mõistsin, et ei ole vaja üle pingutada ja andsin oma kehale rahu.
Küll ma jõuan :) Mõte on ju elada pigem “elustiiliäri”, nagu Sisekosmose Kaido selle kohta ütleb.


Elada ja nautida, mitte tööga end ribadeks tõmmata :).
Olen väga tänulik, see kõik toetas mind väga.

Ahjaa, ja kõige muu hulgas tuli meile täna (peale rohkem kui pooleteist-aastase järjepideva unistamise, soovimise, visualiseerimise (terve tuba on rotijoonistusi täis:)minu seisukoht oli esialgu kaljukindel “ei”…) uus pereliige – Sylvia sai endale rotipoja, nimega Bella.

IMG_0614rotitüdruk Bella 

Unbelievable, but everything IS possible!

3 comments:

  1. Rott on huvitav loom, tema majja tulek näitab kaose olemasolu, et seeläbi saavutada millegi lõpp ja uue algus. Seega peaks sobima sinu uue algusega hästi kokku! Edu!

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Meelis!

    Kairit,
    mul on viimasel ajal rottidega mingi teema üleval:)
    Nägin ühel ööl neid unes. Siis tuli kaks rotti kodus akna taha ja nüüd siis päriselt Sylvia lemmikloomaks.
    Kui küsisin, et mida see tähendab, sain vastuseks, et rott toob küllust. Ja selle võtan ma heameelega vastu :))

    ReplyDelete