Sunday, November 14, 2010

Hakkan vaikselt presidendiaastat lõpetama


Eile, 13.11.10,  valisime kojas uut juhatust ja uut presidenti.
Ja minu meelest toimusid läbi aegade kõige põnevamad ja meelisütitavamad juhatuse valimised, mida meie (JCI Toompea) kojas nähtud. Ehee… või siis minu jaoks ;)
Meenub ka minu esimene koja-aasta - 2003/2004 aasta valimisüldkogu, mil tekkis ootamatult kaks presidendikandidaati.
Nimelt ei olnud kuni eilse üldkoguni meil EVP (täidesaatva asepresidendi, tõenäolise ülejärgmise presidendi) kandidaati.
Ja alles üldkogul, kesk uute juhatuse kandidaatide tutvustamist tekkis peale kirglikke sõnavõtte EVP aasta vajalikkuse, järjepidevuse ja vastutustunde teemadel... kaks EVP kandidaati!! :)

Ma märkasin, et EVP puudumine puudutas mitmete nende inimeste hingi, kes kõige enam seda puudutust ja ühendust kojaga vajasid. Kes juba mõnda aega vaatavad koja-asju eemalt ning pealtnäha võibolla ennast teinekord sellest distantseerivad. Eks me kõik vajame erinevat lähenemist, et ühendatust tunda :)
Nautisin (ruumis ja inimestes) toimuvat vaadates.  Nägin, kuidas inimesed seisid selle eest, mis neid puudutas. Imeline! Aitäh elule selle kogemuse eest!
 
Maarja küsis mult pärast, et kas ma olen selgeltnägija?! Hihh, nimelt, kuigi Maarja oli selle olukorra pärast väga mures, teadsin ma kuidagi sisimas kindlalt, et EVP kandidaat tuleb. Ma usaldasin… oma otseühendust … kõigevägevamaga ;)
Olen alati imetlenud, kuidas Elu, Jumal, Universum – nimetame seda nii nagu meile meeldib – oskab asjad ajada parimal võimalikul moel!
Ja teadsin, et see saab olema nii ka seekord:) Ja nii saigi EVP valitud! :)
 
Peale üldkogu esitasid meie üllatus-külalis-esinejad Sergei Volodin ja Gala Tararykina Fusion Dance Studiost fantastilise improviseeritud salsatantsu! Mul oli hea meel, et ma ei kuulanud inimesi, kes väitsid, et salsat ei saa vaiba peal tantsida :)) Sai küll ja - vau!! Kui sensuaalne ja plastiline see tants on! Ja väga seksikas ;)

Serge ja GalaPeale proffide etteastet õppisime ka meie põhisamme ja natuke keerutamist. Nii vahva oli, kuidas rahvas tuli kohe tantsupõrandale kokku! JCIkad on selles suhtes eba-eestlaslikult fantastilised!
Huvitav oli muide see, et kui me paarides tantsima hakkasime, siis jäi meil naisi koguni puudu, tavaliselt kipub ikka vastupidi olema :)

Peale tantsu toimus traditsiooniline juhatuse õnnitlemine koos Viking Toosti ja kõnedega. Palju õnne uuele juhatusele!
Mina, kui eelmise aasta president, kuulun automaatselt uude juhatusse ja minu ametinimetuseks saab IPP (Immediate Past President).
 
2011_juhatus

Enne auhinnatseremooniat sai iga kodalane rääkida natuke enda tegemistest.
Koostöös Martiga olime ette valmistanud küsimused, mis olid seotud õunte ja pirnide sabade külge.
Koos puuviljaga sai igaüks endale küsimuse… Mis oli Sinu viimane õppimiskogemus? Millist seiklust ootab Sinu süda? Milline oli Sinu meeldejäävaim reisikogemus? Kui oleksid maailmaparandaja, mida siis muudaksid? Mille üle oled viimasel ajal mõtisklenud? Millest oled viimasel ajal lahti lasknud, et uuele ruumi teinud? …jpt. Nii hea oli kuulata inimeste tegemistest, mõtetest… :)
Kuigi minus samal ajal juba aeg kipitas… (üldkogu oli koguni tunnike üle aja läinud), et kas meid pärast klubisse ikka sisse lastakse:P

Pidasin hästi oluliseks, et auhinnatseremooniaga  tunnustada neid, kes möödunud koja-aastal (year-on-year põhimõttel – eelmise aasta aastakonverentsist alates) on kojategemistesse palju panustanud.
Natuke nukraks tegi, et suurt osa neist ei olnud kohal… See pani mõtlema, miks see nii on…? Kas nende pühendumine oli projektipõhine, oli neil omapoolse panustamise ajal liialt vähe kojapoolset toetust, et neis oleks alles soovi ja indu seesinane kojaüritus esmaseks prioriteediks seada või hoopis miskit muud…?
 
Õhtu lõpetuseks tegime vahva ühispildi, saates seda Maarja dirigeerimisel lauluga “Kungla rahvas” :)  Jee!!

JCI-Toompea-Aastakonverents-2010
 
Väga-väga vahva õhtu oli!!
 
Edasi liikusime lustlikult Venus Clubisse, kus sõime koos torti ja tantsisime kauakestvatena ca kella neljani :) Ma polnud Venuses kunagi varem käinud, aga olin täitsa positiivselt üllatunud. Ja vahu-lumesajus polnud ma ka varem tantsinud :))

Minul 2010 aasta Presidendina jääb üle vaid tagasi vaadates kummardada kogu koja ja iga inimese ees ja tänada Elu selle fantastilise, värvi-ja nüansirikka koja-aasta eest!

ak2010-5

Pilt septembrikuiselt aastakonverentsilt  Pärnus

Ma õppisin kõigilt nii palju! 
Seda, kui hea tunne on kogeda toetust, kui oluline on usaldada, olla kannatlik, võtta vastu seda mida pakutakse (isegi kui see (või viis kuidas seda pakutakse) on erinev minu nägemusest); mõistma, et inimesed on nii erinevad (sh.minust:)) ja iga kord ei olegi vaja teist lõpuni mõista - piisab et aktsepteerida teda sellisena nagu ta on. Väga väärtuslik!
Õppisin olema tänulik kõige eest mis on. Ja usaldama, et kõik mis sünnib, saab olema parimal võimalikul moel. Meile kõigile. Olen väga tänulik kõigi nende õppetundide ja rõõmude eest selles imelises aastas!
Ja mis mulle kõige enam meeldis - mitte mu ego ei paisunud selle aastaga, vaid mu süda avardus! :)

No comments:

Post a Comment