Thursday, November 11, 2010

Mina koolitajana

Hommik on mõnusalt udune, selline misty morning... Lähen täna hilisemaks, et minna oma andragoogi (täiskasvanute koolitaja) kutset kaitsma. 

misty-morning

Eile ehitasin hilisõhtuni üles neljapäevast kliendisuhete juhtimise, teeninduse ja müügi koolitust. Nurr.. mulle meeldis see. Tunnen end NII elus, kui selliseid asju loon :)

Olen sel nädalal igal ööl saanud magama alles poolest ööst... palju asju “praeb korraga mu pannil”. Vahepeal tundsin end juba nagu Leiutajateküla Lotte Rebase pere ema, kes leiutiste võistluseajal kastis porgandeid vihtus lõikuda, ise omaette pomisedes: “Ei jaksa enam… ei jaksa enam…” :)) Aga õnneks sujuvad asjad täitsa ilma paanikata ja kuidagi iseenesest:)

Nädalavahetusel on tulemas JCI Toompea valimisüldkogu, koos auhinnatseremoonia ja peoga. Selle korraldus on palju aega ja energiat võtnud. Ilmselt seepärast, kuna see tuli ootamatult et ikkagi mina seda ise vedama pean.

Tänaseks andragoogi kutsekomisjoni ette minekuks tuli kokku panna oma portfoolio. Portfoolio sisaldab kogutud ja süstematiseeritud materjale, mis on seotud koolitustegevusega: minu lugu, areng koolitajana, tagasiside õppijatelt, kolleegidelt. Õppimise- ja õpetamismaterjalid. Unistused-soovid. Tegevuskavad ja 
-plaanid. Ettepanekud iseendale… Minu kreedo koolitajana…

Kreedo_koolitajana
Minu kreedo koolitajana

Kuulates komisjoni liikmete tunnustavaid sõnu minu ja mu portfoolio kohta, tegi see mind ühtlasi nii rõõmsaks kui ka kohmetuks. Või et minu refleksioonivõime ja oskus end ümbritsevat mõtestada olevat harukordne..? Või et nad annaksid mulle minu poolt taotletava III kutse asemel kohe IV..?
Hihh.. jah, mulle väga meeldib inimestega tegeleda ning see kirgastab mind. Eriti veel kui suudan neis midagi puudutada, aga mul on ikka väga palju veel õppida!

Loorberitele puhkama ei jäta, aga tuult tiibadesse andis see tunnustus küll! :)

No comments:

Post a Comment