Friday, December 31, 2010

31.12.2010

IMG_0570Otsustasin aastavahetuse veeta üksi. Kodus. On hea olla üksi ja ometi mitte tunda end üksikuna.
:)
Tuba on küünalde soojast valgusest ja kaminatule praksumisest mõnusalt õdune.
Läinud aastale tagasi vaadates on hea ja südantsoojendav tunne.

 
Istun põrandal küünalde, suupistete, ülestähendusteks mõeldud suure (seljakotipildiga) paberi, raamatute ja inglikaartide keskel ning lasen silme eest läbi kõik eelmise aasta tegemised… Andragoogika, HTI, minu koolitused, JCI, PWM, presidendiks olemine, kodu, leivateod, kodused tegemised, blogimine, raamatud, muusika, laulmised Euphorias, olemised Kristi juures, Naiste väeringid

Ja inimesed. Sõbrad, kes on sel aastal olnud minuga, kes on olnud osa mu elust. Lapsed, pereliikmed. Inimesed, kes eemalt, läbi sellesinase blogi mind nähtamatute kaaslastena saadavad.
Ma olen vist ikka midagi oma elus õigesti teinud, et sellised inimesed mu elus on!

Soovin uuelt aastalt vabadust, põnevust, arengut, rahalist küllust, voogamist-voolamist, rahu ja tänulikkust. Ja see tulebki nii! Või midagi veelgi paremat :)

4 comments:

  1. Väga julge ettevõtmine on aastavahetusel üksi olla! Oleme ju omadega sinnani jõudnud, et turvatunne ei ole mitte mets vaid suured naabermajad, turvatunnet ei anna oma mõtted vaid suured rahvamassid. Pelgame loodust ja iseennast, sest kes seda teab, mis seal sees täpselt on. Tasakaalu ja julget pealehakkamist sulle uueks aastaks!

    ReplyDelete
  2. Viimaseid ridu arvestades---kas läks nii?

    ReplyDelete
  3. Oo, aitäh Sulle,mind sinna 2010 aasta lõppu tagasi kutsumast, või õigupoolest 2011 aastat meenutamast! Juhuse tahtel olen seda täna ka juba mõned korrad meenutanud. See on hea ja soe meenutus!
    See aasta oli tõesti kõike seda ja rohkem ka veel! Terve aasta jooksul ei olnud vist päeva, mil ma poleks peatunud ja tundnud, kui tänulik ma olen! Tänulik ja rõõmus, et uusi samme julgesin astuda.
    Hmhh.. huvitav, täna olen teatud moel sarnases kohas... Nii et huvitav sünkroonsus :))

    ReplyDelete