Wednesday, August 25, 2010

Joogaõhtu JCI-katega ja Merit Rajuga 25.08

Jooga ja meditatsiooni alased teemad on viimasel ajal järjest rohkemate inimeste meeli köitnud. Mis see on, mis aitab meie kiirustavas materiaalses maailmas saavutada sisemist tasakaalu oma keha, hinge ja vaimu vahel?
Viimasel ajal on sageli erinevates seltskondades teemaks jooga. Ilmselt seetõttu, et ma peale Indiast tulekut erinevaid joogastiile proovisin (Sivananda, Ashtanga, Kundalini), küsitakse mult sageli arvamust ja soovitusi.  Tegime siis ka JCI-s joogat ja meditatsiooni tutvustava õhtu.

Meri RajuKutsusin tundi läbi viima mulle kõige enam muljet avaldanud ja silma jäänud noore joogaõpetaja Merit Raju. Merit tegeleb kundalini joogaga ja on raamatute "Out of Office ehk aasta kontsakingadeta" ja "Hingele pai" autor. Viimast olen juba päris mitmetele sõpradele kinkinud ;).

Oma kodulehel kirjutab Merit enda tutvustuseks: „Mulle meeldivad hingega asjad. Ökoehitus ja isetehtud moos, kibuvitsarooside lõhn, isenikerdatud tass, linnulaulu saatel joogatamine ja läpakaga heinamaal silmi kissitades kirjutamine. Mõtlen vahel, et kui kõik inimesed saaksid teha, mida nad tõesti armastavad, siis milline see maailm oleks. Ja kui õnnelikud kõik oleksid!”
Muide, päriselus on Merit veelgi armsam inimene, kui läbi veebi paistab:) Meriti tegemisel saab silma peal hoida läbi tema blogi http://kikivarvul.wordpress.com/

 Merit-Raju-Out-of-Office-ehk-Aasta-kontsakingadeta Hingele pai
Niisiis kogunes kolmapäeval, 25. augustil 2010 mõnus kümneliikmeline seltskond JCI-kaid Weizenbergi tänaval ühe armsa lastehoius ruumidesse, et üheskoos enda jaoks jooga ja meditatsiooni saladusi avastada. 
IMG_8065a IMG_8066
Merit jagas meiega oma lugu ning rääkis natuke kundalini jooga põhitõdesid. Tegime üheskoos ühe kriya (harjutuste seeria, mis on mõeldud teatud organite või näärmete stimuleerimiseks ja/või puhastamiseks), tantsisime natuke ning lõpetasime õhtu külluse meditatsiooniga. Nurr :)
Oma muljeid jagas Mariliis meie koja blogis.

Mulle endale oli joogatund nagu koju jõudmine. Eelmisest sügisest alates, kui presidendiamet ja JCI-tegemised suure osa mu vabadest õhtutest enda kanda võtsid, on mu joogatunnid väga kaootilised olnud. Kevadel tuli ka kool peale ja sellega seotud tegemised. Sõpradega tahaks koos aega veeta. Laste kõrvalt ei olegi neid õhtuid nii lihtne võtta. Aga minu elus käibki kõik lainetades. Küll ka see loksub peatselt paika :)

No comments:

Post a Comment