Friday, August 20, 2010

Külluslik saunaõhtu

Küll mul on järjest kursusekaaslastega vedanud! Või tulevad lihtsalt mu ellu viimasel ajal vaid suurepärased inimesed?!  Jaa, on, mille eest tänulik olla :)

saun2Alles sai sel kevadel andragoogika kursus lõpetatud, kui meil juba suur soov taas kokku tulla. R. kutsus lahkesti enda juurde sauna ja lubas meid selles vallas natuke koolitada ka :)

Mõeldud- tehtud! Küpsetasin Vabariigi taasiseseisvumise-päeva hommikul mõned leivad ja kohupiimakoogi kaasa ja seadsime lastega end teele.


Kui ma arvasin, et teeme väikse saunaõhtu, siis ma küll ei kujutanud ette, millise “küllusliku spaapaketi” me kõik saame!

SaunasNagu muusikaga, on ka kehaliste mõnudega see lugu, et jagada seda kogemust… sõnadesse panna, nii et kogetu teiseni jõuaks, on raske…, et mitte öelda võimatu :)
Nu kuidas sa selle ikka sõnadesse paned, mis tunne on, kui oled massaazilaual pikali ning kolm inimest tegelevad korraga(!)  Su kehaga?!
Koorimissegudega koorimine
… erinevate vahenditega, mis oskuslikult järjekorda pandud…  Massaaz sinna juurde… käed, jalad.. sõrmed,varbad… kogu keha… Mmmilline nauding! 
Ja pärast sai mullitavasse tünnisauna edasi mõnulema :)

Ja see polnud veel kõik!
Pean tunnistama, et kui vihtlemisest hakati rääkima, siis ma küll kahtlesin, et kas ma tahan praegu seda kogemust saada… Olime selleks ajaks oma puhtakskooritud nahaga juba päris kaua saunas leilitamas käinud ja tünnis istunud, et mu keha oli täitsa pehme… Ja sinna veel vihtlemine peale… “Mina kukun küll laval ära..” mõtlesin.

Aga see oli… jumalik! See ei olnudki vihtlemine, sain hoopis…kaseviha massaazi... kahe vihaga! :)  Silitades tervet mu keha... algul kuumade vihadega, siis jahedatega ja siis jälle kuumadega. Ning lõpus jaheda veega üle kallatud saada :)  Kui H. valmis sai, siis terve mu keha vibreeris ja tuksus… Milline nauding! Mmm :)
Tulin jahedasse eesruumi ning istusin veel jupp aega, kogedes ja tunnetades oma keha energeetilist särinat ja tuksumist.

Ja siis mõtlesin – miks ei võiks alati kõik saunaõhtud sellised olla? Koorida, masseerida, vihelda, masseerida teisi ja lasta sama endale teha :) Tõeline puhastumine.. keha on pehme, nahk siidjas ja hing laulab sees :)

No comments:

Post a Comment