Sunday, August 22, 2010

Sügise ootuses

Täna sain tagantjärgi mitu blogipostitust ära tehtud. Ayast, koolist, lapsepõlveradadel uitamisest... koju, Tallinna tagasi tulles, rütmiga kohanemise raskustest… laulmisest ja saunaskäigust :)
Nii hea tunne on! Vajan seda… see on nagu minu sahtlite korrastamine :)

Nüüd olen rõõmsalt ootusärev :) Sügis on lähenemas... Homme lähen taas tööle, algab jälle uus etapp mu elus. Sügis on alati nagu uue aasta algus!
Päike paistab, on imeilus ilm, aga soojus pole enam see. Ei ole päevades enam juulikuist kuumust, asemele on tulnud augusti hommikute udune kargus ja sügavmust tähine taevas…
Täitsa sügiseste toimetuste tuhin tuleb.. tahaks tegutseda, lastele kooliasjad valmis panna,  õmmelda… lugeda, kirjutada… :)

mait_jyriado_sygis kaimar_karu_september_on_sygis
Õunad: Mait Jüriado, astrid Kaimar Karu 

Lapsed lähevad nädala pärast kooli, mind ootavad ees tegevused mu enda kooliga, noortekojaga (aastakonverents, presidendiaasta teine pool, tõenäolised uued tuuled Eesti koja juhatuses… ). Soovin taas rohkem tähelepanu suunata oma koolitustele, teiste juhendamisele selles, millest ise olen läbi tulnud.

Elu on põnev! Kui mõtlen end aasta tagasi…, siis ei oleks ma osanud arvatagi, KUI PALJU imelist ma eesoleva aastaga kogema saan! Selles aastas on olnud nii rõõme kui muresid, nii valu kui armastust… Elu on olnud kirev nagu vikerkaar, nii päikese kui vihmaga.  Ma olen endiselt oma elusse armunud :) ja tean, et mind on taas palju huvitavat ees ootamas! :)
Usaldan täiega Elujõe voolu ja tunnen, kuidas sellega koos liikudes tuul mu põski paitab :)

No comments:

Post a Comment