Thursday, August 19, 2010

Life is flowing… again ;)

letters to juliet Käisime eile lastega kinos. Nemad käisid vaatamas Lelulugu 3 ja mina täpselt samal ajal Kirjad Juliele
Ma ei tea, kas ma mäletan valesti, aga minu meelest pole ammu kinopiletite hinnad olnud nii odavad – 55 eeku :)
Kirjad Juliale oli armas kerge romantiline film. Suvine Itaalia… mis võiks olla romantilisem, eks:)

Sõnumi, mis ma sealt välja noppisin, oli, et ela oma elu igal hetkel! Ära muretse, elu hoolitseb ise kõige eest. Ole vaid enda vastu aus ja mine oma hirmudest läbi :) Seda just suhetes. Ehk siis õigel hetkel ole valmis oma valikuid tegema.

Õhtul käisin taas Euphorias Bhajaneid laulmas. Oo, ma naudin neid õhtuid! Seda rütmi, üksolemist, energiat, mis selles on!
Seekord olid eeslauljateks  Tom ja Kati,  Jonathani ei olnud. Esimese hooga mõtlesin, et mulle meeldiks rohkem, kui oleks tuttavamaid laule, hihh.. aga siis mõistsin - siin on hea õppetund – kogeda uut, laiendada piire, mitte januneda tuttavat raamistikku :)

Nii hea oli laulda koos oma armsate sõpradega ja nüüd ka oma kursaõdedega:) Jõime chaid, laulsime, nautisime… ei saanud arugi, kui kell oli juba pool üks saanud! Kui koju jõudsin, oli üle pika aja mõnus särts sees :)

Ei läinudki veel magama, kirjutasin ja muudkui laulsin:reflection_052

“River is flowing, flowing and growing..
River is flowing.. down to the sea
Mother Earth, carry me,
Your child I will always be...
Mother Earth, carry me,
b
ack to the sea..“

Rainbow lauludest :)

No comments:

Post a Comment