Friday, October 22, 2010

Päritolu armastus Sul, muud ma ei tea…

“Tänagem Jumalat naiste eest, kes ei soostu vabandama oma hinge ookeanilaadse sügavuse ega emotsioonide murdlainetuse pärast”.
Sellise reaga David Deidalt alustab Kati Lumiste oma raamatut “Minu Ibiza” .

22. oktoobril, reede õhtul, kogunesid Kati sõbrad, tuttavad ja muidu huvilised von Krahli baari, minu hea sõbra Kati uue raamatu “Minu Ibiza” esitlusele.

Oo, see oli sama kelmikas, naiselik, sügav ja särav, nagu Kati isegi!
Kui paljudel raamatuesitlustel laulab autor oma imelisel kõlaval häälel kokkutulnud austajatele ja paneb nemadki lõpuks kätest kinni hoides koos laulma? :)

Kati alustas koos ansambliga “Hundva” ja hiljem laulsime ühises ringis koos shamaan Carlose ja Tom Valsbergiga Rainbow laule ja muudki imeilusat.

IMG_0061 Minu Ibiza Kati Lumiste

Kati ütleb, et olles seal käinud järjepanu 13 aastat, on ta Ibizale kinni jäänud nagu kärbes meepotti.
Jah, Kati näitab meilegi Ibiza seda külge, mida eemalt vaadates selle pahelisena tunduva saare puhul tavaliselt ei nähta. Veelgi enam, selles raamatus näeb ühe imetlusväärse naise sügavust  ja tema särisevat armastust, mis (nagu ka üks meie ühine sõber tabavalt ütles) ei jäta teel kedagi puudutamata.

No comments:

Post a Comment