Wednesday, October 13, 2010

Tallinna kodade ühine lõuna

Olin natuke üllatunud, kui E-koja president Märt tegi ettepaneku, et võiksime korraldada Tallinna kodade ühise lõuna. Meie enda kojalõunad on kuidagi kaootilised olnud… Eks siin tuleb mul peeglisse vaadata – eks ma olen sageli just neljapäeviti koolis  ja pealegi nii ilusti struktureeritu ja päevakorrastatuna, nagu näiteks Harald Toomemäe kojas seda teeb, mina küll ei ole osanud (tahtnud?) teha.

Aga proovime, mõtlesime koos teiste presidentidega.

Niisiis kohtusime 13. oktoobril 2010 Mere pst-l asuvas restoranis Sfäär. Ennäe, kokku tuli meid lausa 11 inimest: 2 meie, Toompea kojast, 2 Go kojast, 2 E-kojast ja ülejäänud (5) Tallinna kojast.

1 2

Suhtlesime, tutvusime nendega, keda enne ei teadnud, tegime nalja ja rääkisime ka asjalikku juttu. Sfääri toit ja teenindus olid muide super! Mina võtsin sidrunipasta ja see oli mm… väga maitsev!

Peale oma kojaga kogetu pean kindlasti üheks hinnalisimaks asjaks sellest presidendiaastast meie head klappi ja sidet teiste Tallinna kodade presidentidega. Tegelikult algas see meil juba EVP-dena, 2009 aastal, koos huviliste õhtuid tehes ja ühist asja ajades.  Parempoolsel pildil on vasakul pool mind Go ja paremal pool Tallinna koja President. E-koja president ise saanud tulla, ühe traagilise sündmuse tõttu ühe nende koja liikmega. Kõik tegijad, nii presidenditena kui omas valdkonnas.

Tõesti, nautisin väga seda seltskonda, kes me kokku tulime. Lõbus oli:)) ja seda erilist hingust, mis minu meelest sageli noortekojaüritustel tunda on, oli ka. Tulla, olla ja nautida.Koosolemist.

Loodetavasti leiab järgmine ühine lõuna aset juba novembri keskel! :)  Hmm.. peakski teema üles võtma ;)

No comments:

Post a Comment