Sunday, October 31, 2010

Elu on tihe…

Viimased kaks nädalat on läinud nii, et mul pole olnud hetke, kus saaksin mitte midagi organiseerimata, lihtsalt enda päralt olla… Täna oli esimene päev :)
Küll oleks tahtnud, et koos kellakeeramisega, kui tund aega juurde saime, oleks saanud terve päeva juurde ;))

JCI rindel on olnud Tallinna kodade ühine lõuna, Go koja  ja Tallinna koja uute juhatuste valimised, ettevalmistused meie uue juhatuse valimisteks, oktoobrikuu üldkogu, strateegiapäev… millest viimased nõudsid ikka väga suurt eeltööd. Kuigi mulle vahel tundub, et väsitavad mitte tehtud asjad ega tegemised-kokkusaamised, vaid tegemata asjad, mis veel tegemise ootel, läheb tegemisele ikka ka paras hulk aega ja energiat. Ja see lõputu koordineerimine :)
Just nende kahe viimase üritusega olen tundnud kõige enam abitust, üksiolemist. Samas ka ootamatult suurt toetust ja kohtades, kust ei osanudki esimese hooga otsida. 
IMG_0080 IMG_0091

See, kui pole ühtegi vaba õhtut, kus saaks lihtsalt kodus olla, on minu jaoks kõige väsitavam. Tahaks vahel lihtsalt olla, mitte midagi tehes. Lihtsalt lastega lauamänge mängida või siis lihtsalt lugeda, mõtiskleda:) Tahaks vahel lihtsalt üksi olla…

Olin pettunud, et lastel ei õnnestunud koolivaheajaks issi juurde maale minna. See on ju aeg nii neile, isaga olemiseks, kui ka minu “vabad päevad”. Esialgu sai “kaubeldud” poole nädala peale, lõpuks said nad jääda vaid nädalavahetuseks…
Huvitav, mul küll ei õnnestu olla ema vaid siis, kui mul vaba päev on ja muid toimetusi pole… Kuidas ometi on isadel võimalik võtta isarolli vaid selleks ajaks, kui puhkus või nädalavahetus on?! Pealegi, kas siis lastel ei ole vaja näha oma isa ka nii, kui ta töölt tuleb või väsinud on?

Koolis õpime coachingut  ja neid treeningud oleme viimastel nädalatel 1-2 teinud. Kuigi on nende inimestega lihtsalt super koos olla, on lihtsalt praegu väga tihe… Muidugi see kogemus, mida ma saan, kui mind coachitakse või kui ma seda  ise kellelegi teen, on erakordne! Selles protsessis mõtlen sageli, kui sageli oleks inimestel oma segases või keerulises olukorras vaja lihtsalt üks coachingu-sessioon teha ja – ongi selgus iseeneses taas olemas!
Ukse ees on andragoogika kutseeksam. Muuhulgas on selleks vaja koostada oma portfoolio. Juba taotlemiseks tuli päris hea hulk materjali kokku panna. See on nagu “koerasaba”, mis tuleb veel peale eelmise aasta andragoogikaõpinguid ära teha, et andragoogi (täiskasvanute koolitaja) kutse kätte saada.

Eile käisime lastega meile traditsiooniliselt koolivaheaja puhul väljas söömas. Vahva on vaadata nende arengut – nii toidukohtade valikus, kui oma enesekindluses ja lauakommetes – alustades toidu tellimisega ja lõpetades äraminekuga. Käisime seekord uuendatud Kristiine keskuses asuvas Da Vincis. Koht, toidud ja teenindus pakkusid kaubanduskeskuse kohta mõnusa üllatuse.

IMG_0095 IMG_0102

Täna oli mõnus kodune päev...
Leiba küpsetada, lehti riisuda, armsa sõbraga teispool maailma jutustada ja oma lugusid kribada :)

_IGP9785aIMG_0062 
IMG_0064IMG_8345leib IMG_8356
IMG_8386 IMG_8391

No comments:

Post a Comment