Friday, February 18, 2011

Kriban…

Tuleb tõdeda, et olen endiselt nagu igavene üliõpilane, et hakkan end liigutama siis, kui tähtaeg juba silmaga paistab…  Olin juba jaanuaris käed löönud, et hakkan olemasolevatest materjalidest koostama ja kirjutama üht kliendikeskset müüki käsitlevat raamatut. Ootasin ja ootasin inspiratsiooni raamatu jaoks… Tuletasin endale küll aegajalt meelde kunagi Marju blogist loetud mõtet, et ka loominguga on nii, et tuleb istuda laua taha ja hakata lihtsalt peale… Hihh.. ilmselt oli vaja õppetund ise läbi kogeda :)

Snoopy-Writing Aga nii mu hommikud, päevad ja õhtud praegu lähevad… peamiselt arvuti taga :)  Iseenesest on väga mõnus see, et ma võin öösärgiga ja sassis juustega arvuti taha istuda ja tegutsema hakata. Ja vahepeal teha lastele lõunat ja siis edasi tegutseda.
Aga kuna tähtaeg on lähedal, siis on juba vahel selline tunne, et üks tegelane istub piitsaga selja taga ja muudkui vihistab ja plaksutab seda, kui ma jälle kõrvale kaldun… Ja eks see keskendumine on teinekord ka keeruline… koduses keskkonnas.  Ja mis seal salata, mailid, telefonid ja FB-d tuleks selliseks töötamise ajaks ka üldse kinni keerata :)) Kõige parem oleks üldse nädalaks-paariks ära metsa minna :).

Suhtlemised-kohtumised teiste müügikoolitajatest autoritega on viljakad olnud ja ka mulle endale inspiratsiooni andnud. Öeldakse, et minu taustaga – pika panganduskogemuse ja reaalse praktilise kogemusega – on hea tuult tiibadesse saada. See teeb rõõmu:) Kuigi… ma ei taha saada ühelt koolituselt teisele tormavaks ja alati kiirustavaks koolitajaks-ettevõtjaks. Mulle meeldib rohkem Kaido Pajumaa elustiiliettevõtte kontseptsioon. Ja pealegi, ma ei ole kindel, et ma oma edaspidiseks fookuseks enam nii tugevalt müügi- ja teeninduse valin.. Aga eks see kogemus mis mul on, kulub igal alal marjaks ära. Eks näis :)

Praegu aga… loodan, et mõte jookseb ja näpud ka :)

Õnneks on vahepeal ka vahvaid üritusi, mis suurest tähtede-lehtede-sõnade-mõteterägastikust välja tirivad ja hinge soojaks paitavad :)

 IMG_7474IMG_7583

1 comment:

  1. :-) tänud viite eest, seeoli järjekordne märk, et peaks blogi uuesti lahti tegema. Olen seda mõtet mõlgutanud juba mõnda aega. Energia on taas voolama hakanud. Jõudu Sulle Su tegemistes! Marju

    ReplyDelete