Saturday, February 12, 2011

Lummavad leivakoolitused

Sel aastal olen taas leivakoolituste ja -küpsetamiste lainel.  Kokku olen koolitusi juba kuus korda teinud! Ja rahvast on iga kord rohkem olnud :)  See on üks imeline koolitus ja ma olen väga tänulik oma heale sõbrale Kristile, kes mind selleks inspireeris! Ja ma olen väga tänulik selle suhte eest oma leivaga.  Ta on mulle olnud suurepärane Õpetaja.

IMG_0887IMG_0453 IV leivakoolituse grupipiltLeib2
IMG_0874 IMG_0890

Kogu leivategu võtab muidu aega ca 1,5 päeva (juuretise käärimine (10-12h), taignategu (0,5-1h), kerkimine (2-4h), küpsetamine (1h).
Ma teen "montaazi", nii et koolitus kestab ca 2,5-3 tundi ja saame kõik etapid koos läbi tehtud:) Kõik saavad ka näpud leivaseks teha, maitsta erinevaid maitseid, tunda erinevaid lõhnu ja tunnetada sõtkumise sitkust ja mõnu :) Peale koolitust saab igaüks endale kodus küpsetamiseks ka juuretisepoja kaasa.

See on nii lahe, kuidas inimesed pärast koolitust oma leivategemise rõõmu jagavad! Jah, anda edasi konkreetset oskust, see on minu tavapärastest koolitustest erinev, aga nii palju ka mulle andev! Naudin seda, kuidas minu armastus leiva vastu kasvab ja laieneb ja  teeb inimeste südametesse pesa :)

4 comments:

  1. kas jägermeister läks leiba või tervituseks külmale päevale?

    ReplyDelete
  2. ikka leiva sisse :)
    sorts kangemat toob aroomid väga hästi välja. See läheb vürtsidega puuviljaleiva sisse. Milline lõhn!

    ReplyDelete
  3. ja töötab hästi? so maitse on ....?

    ReplyDelete
  4. Jah, muidugi :)
    Kastmete ja suppide sisse pannakse ju ka alkoholi. Veini või konjakit. Teeb maitse natuke sügavamaks, erinevad maitsenüansid tajutavamaks.

    ReplyDelete