Friday, May 21, 2010

Tihe reede


Käisin täna Viru Õlus müügikoolitust tegemas. Nad toetasid eelmisel aastal Eesti Koja suvepäevi, mida meie koda organiseeris ja meie pakkusime neile vastu koolitust. Kuna neil oli huvi saada müügikoolitust, siis mina sobisin hästi. Nüüd sai see siis lõpuks teoks.

Heinamaarjapäev 2009 Vikat Väga põnev! Laua taga istus täielik “raskekahurvägi”, kel 10-15 ja rohkem aastat kogemust. Nii head müügitiimi ei näe ma müügikoolitustel sageli! Aga usun, et koolitusel ei ole sugugi oluline see, kui vähe või palju keegi teab või oskab.  Isegi kõige vilunumal niitjal on aegajalt vaja vikatit teritada. Ja seda me tegimegi :)
Jah, sellistel hetkedel ma tunnen, et see on mu tõeline kutsumus :))

Peale tööd lippasin  Tervisekonverentsi tiimile appi. Nad olid päeval nii tublid olnud! Aga ega must enam palju abi ei olnud, nii et läksin siis ka veel viimaseid loenguid kuulama.

Õhtul Raili lümfiteraapia koolitust kuulates tundsin iga ihurakuga KUI ÕNNELIK inimene ma ikka olen! Mul on käed-jalad terved, toimivad normaalselt…  Mul on, mille eest tänulik olla!

Koju sõites tõin Sylvia ärgitusel koju sülti ja pugisin kõhu täis... Oeh, ma olen nii väsinud. Füüsiliselt. Õhtud on kõik väga tihedad… Kaks päeva olen tõusnud juba kella poole kuuest, et oma asjadega valmis saada. Söönud hilja õhtul... Õues pole olla saanud... kõike seda, mida ise heaks ei kiida :(
Ehk pean veel natuke vastu:)

No comments:

Post a Comment