Wednesday, July 7, 2010

Pulmad Aasu-Allikal

Kui muinasjutt te kohtumise tund
poeb malbeid erutusi silmisse ja kõnne
ja läitub loojangute loomusund
et liita hetkeis killustunud õnne.
~A. Alliksaar~

Täna olid Hannese ja Mari-Liisi pulmad:)
Me ei ole ammu näinud pulmas sellist sooja, puhast ja siirast armastust. Tuletas minu enda pulmi meelde… ;) 
See oli nagu armastuse pidupäev!

4 _IGP9769a
7 3 

Tõotused, mis pruutpaar oli ise seadnud ja teineteisele ette lugesid, läksid kõigile hinge. Nii mitmedki meesterahvad ütlesid pärast, kuidas see neid puudutas, kuuldes kuidas üks mees nii avatult kogu maailma ees oma naisele nii armastust täis sõnu ütleb. Et “ma ju tunnen ka nii, miks ma ometi seda öelnud ei ole?”
Nii tseremoonia kui kogu pidu oli midagi sõnulseletamatut!  Armastuse ja õnnelik- olemise-sära paistis noorpaarist kaugele.
Ma ei näinud neid kordagi asjatamas või muretsemas. Nad oskasid täiega nautida! :)

5 6 
 1 2 

Õhtul keerutasime jalga Kukerpillide saatel ja mängisime igasuguseid vahvaid mänge.
Imeilus tseremoonia, õnnelikuna särav noorpaar, lahedad sõbrad, minu pere... mis veel võiks olla täiuslikust õhtust puudu ?! :) Minu südames oli soojus, valgus  ja armastus:)

No comments:

Post a Comment