Friday, January 15, 2010

Esimene kojakoosolek presidendina


Nagu ma juba kribasin, on noortekoja aasta alguses detsembri hoolsatest planeerimistest hoolimata (või just seetõttu? :)) olnud käed-jalad presidenditoimetamisi täis. Suur osa neist päädis kolmapäeval kojakoosolekuga, mida nüüd siis esimest korda presidendina vedasin.

Kui tavaliselt käime kojakoosolekul tutvumas erinevate ettevõtetega või teeme muud huvitavat, siis seekord kutsusin inimesed endale “külla”, et keskenduda peamiselt oma kojaasjade ajamisele.

IMG_6190
Aasta esimene koosolek oli pikk ja sisutihe – tutvusime koja eelmise aasta rahulolu uuringu tulemustega, vaatasime koos kojaga aastaks planeeritut (suured ja huvitavad asjad ootavad meid ees!), panime paika eelarve jmt. Jätsime hüvasti liikmetega, kelle tee oli meie juurest muudele radadele viinud ning võtsime kaks uut liiget :)
Nii nagu lootsin, oli koosolek peale sisukuse ka parajalt lõbus ja dünaamiline. Kui vahepeal väsitama kippus, võtsime kohvi-teed ja suupisteid ning tegime ühe vahva meeskonnamängu.

Tore, et koosolekule oli nii palju rahvast tulnud! Ning hea oli tunda kodalaste toetust – me ju kõik oleme ühe asja eest väljas – areneda, kogeda uusi, muutuda ise paremaks ja seeläbi viia positiivseid muutusi ellu ka enda ümber :)

3 comments:

  1. Jah, ja tegelikult pole ma aus, kui ma lihtsalt sellise ilusa klantspildi siia visandan.
    Suures plaanis, eemalt vaadates, läks koosolek mõistagi hästi. Kuid minu jaoks olid seal sees suured õppimise kohad.
    Ma olin kõvasti tööd teinud, et seda koosolekut, kus me vaatasime koos kojaga kogu tulevale aastale peale, kokku panna. Olin suhelnud paljude erinevate inimestega, palju kohtunud, helistanud, kirjutanud.... Lõviosa minu elust on aasta algusest alates keerelnud JCI aasta ümber. Selgelt liigagi palju...
    Ja nii ma siis aktiviseerusin ning võtsin isiklikult, kui teemaks tõusid kojast lahkuvad inimesed. Nagu see oleks minu süü... Võimalik, et tunnetasin seda nii, kuna olin enamiku tänaste lahkujatega palju suhelnud, juba terve eelmise aasta. Kutsunud üritustele, uurinud soove, eelistusi... Ja kui ikkagi esitati avaldused, tundsin end läbikukkununa... :(
    Tegin kohe alguses selle vea, mida olin endale ometi pidevalt meelde tuletanud: Mina ei vastuta inimeste valikute eest. Kodalaste küsimustele vastuseks tõmbusin kaitsesse... Järgmisel korral püüan püsida avatuna. Lasen end aidata :)

    ReplyDelete
  2. Siki, oli küll näha, et mõned teravad küsimused Sind häirisid, kuid kõrvaltvaadates tundus, et Sa lahendasid need olukorrad korrektselt. Kui midagi kriipima jäi, siis proovi lihtsalt unustada ja keskendu sellele, mis läks hästi :-)

    Üsna tihti on uuel presidendil soovitatud ka kohe endale paksem nahk kasvatada... tean aga omast käest, et lihtne see ei ole...

    Igatahes oli see alles Sinu presidendiaasta esimene koosolek, ning tavaliselt on esimene kõige raskem. Edasi saab minna ainult veel paremaks :-)

    Minu meelest olid Sa tubli!

    ReplyDelete