Monday, January 10, 2011

Ameerikat avastamas :)

Minu Elu on praegu nagu üks tundmatu ja avastamata maa. Iga päev tuleb ette asju, mida ma varem pole teinud või kogenud. Iga päev tuleb mõtteid ja ideid, mida teha, et edasi liikuda. Enamik neist on mulle uued ja seetõttu parajateks väljakutseteks. Ma ei saa öelda, et see ei võta põlve värisema :)) Ikka võtab. Samas loob minus rahu ja kindlustunnet… mingi sisemine usaldus. Usaldus, et ma teen õiget asja. Iseenda jaoks. Ja ilmselt selle kõige eelneva tõttu kokku tajun ma igal hetkel,  et minu elu läbivaks tundeks on rõõm. Sügav sisemine rõõm! :)

Tänasest alates on ka taas uus elurütm – lapsed läksid koolivaheajalt kooli tagasi. See loob kohe asjalikumat õhkkonda mu kodukontoris :))
Mida ma siis teen? Täna näiteks tegutsesin kahe oma peatse koolitusega. Üks neist on avatud koolitus (s.t. kõik saavad tulla) – Life Planning. Life Planning ehk Elu planeerimise seminar aitab tuua iseendasse selgust. Et kuidas luua endale selline Elu, millist tegelikult elada tahaks. Rõõmuga, tasakaalustatult, oma põhiväärtustest lähtuvalt. Tule ka! :)
Siis oli mul kohtumine äripartneriga, kellega ühiseid koostöövõimalusi vaadata. Ja kellega me läbi aastate heade sõpradeks oleme saanud.
Sain kokku sõbraga,  kellega keset päeva (!) juttu ajada ja Boheemis mõnusat chaid ja nende võrgutavat tomati-ingveri-apelsinisuppi nautida. Ja õhtul käisin Kristo Käo juures (tema on loonud ka kitarriõppe veebikooli) oma esimeses kitarritunnis:).

IMG_0671IMG_0669
Life is wonder-full! ;))

2 comments:

  1. Hei!
    Siin see retsept ise ka:
    http://www.nami-nami.ee/recipe.php?q=detail&pID=9125

    Oli tõesti mõnus pealelõuna, kus tunnid lausa lipsasid käest :)

    Head supivalmistamist koduseks lõunaks!
    Merle

    ReplyDelete