Saturday, January 8, 2011

Every day is like Sunday

sunday_coffee Hommikul, kui hakkasin lastele hommikusööki tegema, tekkis tunne, et mul on juba nädal aega iga päev olnud nagu pühapäev :)

Natuke tööd ja toimetamist olnud, aga mitte liiga palju. Ja pühapäev ilmselt seetõttu, et mu tegevused on justkui sissejuhatused selleks, et “homme” ka töisemat päeva tuleks :). I love this!


Homme on üks koolitus ukse ees. See peamassaazikoolitus Vickyga. See saab olema väga vägev, sest mida enam ma sellesse teemasse sisse lähen, seda enam ma saan aru, et see on see, mis ongi juba mitu aastat olnud minu elu. Ehk - kuidas meie keha ja meel on seotud. Olen siiani lähenenud sellele kooslusele paljuski meele kaudu. Peamassaaz (nagu ka jooga) läheneb füüsilise tasandi kaudu.

Pealegi - nii hea on teada, et kui see 10-tunnine koolituspäev läbi saab, siis ma ei pea järgmisel hommikul kell 9 taas kontoris olema :)). Saan rahulikult hoopis koolituse kokku võtta ja soovi korral teemaga veel süvitsi minna.

2 comments:

  1. Soovin edu Su tegemistele!

    Väga meeldiv on lugeda, kui inimene on naudib oma elu just sellisena kuidas se on.

    ReplyDelete
  2. Aitäh, hea tegelane! :) Eks elus on ikka ups&downs. Ja tulevad need keerulisemad ajad ka. Aga praegu on küll puhas rõõm elamisest, olemisest, töötamisest:)

    Sirts, lahe, eks! Kallistused ka Sulle sinna Uus-Meremaale!

    ReplyDelete