Sunday, January 9, 2011

Rõõm on nii andmine kui saamine

Pühapäev. Kisub juba vaikselt pimedaks. Akna taga räästad tilguvad, linn tundub olevat inimtühi. Almer Jansu Stuudios, Tartu mnt.14 V korrusel on ruum juba varasest hommikust alates naeru, rõõmsat saginat ja õliste kätega (ning peadega) inimesi täis. Teeme Vickyga pea-ja näomassaazi koolitust

peamassaaz

Minu jaoks oli selle koolituse korraldamine uus väljakutse. Minu roll oli koos koolituse organisatoorse külje eest hoolitsemisega teha ülevaade teoreetilisest osast ja tõlkida Vickyt.
Hihh… hea väljakutse küll… suur osa ajast teeb mudib keegi su pead, õlgu, kaela, käsivarsi… õpib sinu peal midagi nii mõnusat! :D

Olen Vicky tehtavat peamassaazi ise kogenud ja tean selle tausta nii füüsilisest (kui mõnus ja lõõgastav nauding see on) kui ka energeetilisest seisukohast  (vabastades energeetilisi blokke, stimuleerides pea-, näo ja kaelapiirkonnas vastavaid punkte hakkab energia liikuma ja kaovad nt. selja-, kaela- ja peavalud, aga ka emotsionaalsed pinged). Ja ometi üllatab see mind ikka, kui palju rõõmu võib see oskus tuua. Nii tegijale kui saajale :).

Lisaks kogesin, et hoopis teistmoodi on teha koolitust, õpetades mingit konkreetset oskust, mitte andes edasi teadmisi, mõtteainet või koguni püüda inimestel aidata nende hoiakuid muuta (sageli neile endale toetavaks - nagu sageli müügikoolitustel inimeste endi pärast teha tuleb).
Väga huvitav – inimesed tulevad ilma igasuguse sellealase oskuseta ja õhtuks – oskavadki! Midagi uut on sündinud! Lahe! :)

Girl jump for joy line caricature Ma ei saa siinkohal kuidagi rõõmustamata jätta, et seekordne koolituse ettevalmistus tuli täiesti päevasest ajast, mitte öötundide arvelt. Ja et homme, esmaspäeval, et ole mingit kella 9st kontorisse minekut, jee!  :)

Võibolla hakkan ma kunagi seda argirutiini taas igatsema ja taas hindama, aga praegu naudin ma seda mis on  ja see teeb mulle nii palju rõõmu! :)


P.S. Hmm.. muidugi mu leivateo-koolitused on ju ka konkreetse oskuse edasiandmise koolitused :)

No comments:

Post a Comment