Wednesday, January 26, 2011

Kuidas läheb?

Viimasel ajal on järjest küsitud… et kuidas siis läheb? Kuidas on olnud… 19 päeva, 22 päeva, 27 päeva ettevõtjana? :)
Kokkuvõtlikult peab ütlema, et väga huvitav on olnud! Muidugi on erinevaid emotsioone olnud. Eriti, kui on päevi, kus ei saa end käima või kui lapsed vajavad rohkem tähelepanu ja muudkui segavad keskendumist. :) Või kui tõden, et ei ole ikka veel leidnud inspiratsioonipuhangut, et raamatukirjutamisega edasi minna. :P

Nataljalt Aga samas ma naudin tõesti väga koolitamist, korraldamist ja tohutult naudin seda vaba ja paindlikku elurütmi. See sobib mulle väga!
Hommikult tõusen koos lastega üles, viin nad kooli ja siis saan rahulikult oma asju teha. Seda kusagil kella kolmeni, kui lapsed tulevad. Teeme süüa, toimetame koos. Õhtul tuleb taas tegutsemise tuhin, siis saan jälle oma asjad lahti lüüa.
Viimasel ajal on õhtuti ka päris palju sõpradega koos olemisi olnud ja see väga täidab mind :) Üleüldse tundub elu kuidagi palju täisväärtuslikum. 
Rahalises mõttes on mõistagi väljakutsuv. Aga peale selle, et ma ise otsin erinevaid võimalusi, püüan ma lõdvestuda ja usaldada. Et minuni tulevad ideed, projektid, koolitused ja muud ettevõtmised, mis mulle rõõmu, inspiratsiooni ja tegutsemise naudingut toovad ja rahaliselt tulusad on :)

No comments:

Post a Comment