Sunday, January 23, 2011

Minu kreedo

Mina olen Signe Israel.

Ma avanen ja avardun, rõõmus ja valus, Elus ja armastuses, igapäevastes hetkedes.

Mulle on oluline olla selline nagu ma olen. Ja lasta Sul olla selline nagu Sina oled. Usaldada. Armastada. Liikuda edasi. Kire ja pühendumusega. Kohalolekuga. Rõõmu, sisemise väe ja säraga.

Usun, et mina ise loon oma maailma ja oma elukogemuse.

Südamega tegutsedes, avatuna õppides ja arenedes, tänulik olles suudan ma saavutada oma elus küllust ja vabadust . Vabadust oma tegudes ja valikutes. Ja küllust selle erinevates vormides.

Ma unistan sellest, et oskan inimesi puudutada viisil, mis neid (oma) elus edasi viiks. Neile tiivad annaks. Oma koolitustel, coachingusessioonidel. Läbi oma kirjutiste. Esinemiste. Suhetes lastega, sõpradega, mulle armsate inimestega.

Moto:  Otsige endas ja te leiate kõik :)

No comments:

Post a Comment